Σχεδιασμένο για λειτουργία στο πεδίο από έναν και μόνο χειριστή, το ScanflyDUO είναι το ιδανικό εργαλείο για τη σάρωση αστικών περιοχών, στοιχείων υποδομής και όχι μόνο. Με τη βοήθεια του αλγορίθμου SLAM και των διπλών κεφαλών Lidar πολλαπλών καναλιών, το περιβάλλον μπορεί να μοντελοποιηθεί με ακρίβεια, χωρίς έντονες σκιές και με υψηλή ακρίβεια σε περιοχές με χαμηλό GNSS σήμα.
Σχεδιασμένο για λειτουργία στο πεδίο από έναν και μόνο χειριστή, το ScanflyDUO είναι το ιδανικό εργαλείο για τη σάρωση αστικών περιοχών, στοιχείων υποδομής και όχι μόνο. Με τη βοήθεια του αλγορίθμου SLAM και των διπλών κεφαλών Lidar πολλαπλών καναλιών, το περιβάλλον μπορεί να μοντελοποιηθεί με ακρίβεια, χωρίς έντονες σκιές και με υψηλή ακρίβεια σε περιοχές με χαμηλό GNSS σήμα.
- Survey grade Applanix AP+ 30 (IMU/GNSS)
- Δέκτη RTK GNSS πολλαπλών δορυφορικών συστημάτων
- Πανοραμική κάμερα υψηλής ανάλυσης
- Αποκλειστική βάση-mount οροφής / Εύκολη εγκατάσταση σε οποιοδήποτε όχημα
- Θήκη μεταφοράς
- Σήμανση CE / Προστασία IP55
- Λογισμικό SmartProcessing Lidar
- SLAM τεχνολογία
- GCP και Εργαλείο Strip Alignment
Το Scanfly μπορεί να τοποθετηθεί σε οποιοδήποτε όχημα: σε οχήματα με κινητήρα για επιδιορθώσεις δρόμων ή 3D ανακατασκευές, σε σκάφη για έρευνα σε ακτές ή ποταμούς.
Η επαναστατική πανοραμική φωτογραφική μηχανή 360 ° (προαιρετική) προσθέτει ευρύτερη προβολή και μεγαλύτερη ανάλυση: είναι η ιδανική λύση για όσους πρέπει να χρωματίσουν το σύννεφο σημείων και να εξαγάγουν αυτόματα τα αντικείμενα με το λογισμικό 3DT Smart Processing.
Κωδικός |
3DT-SF-v3-DUO-30-5, 3DT-SF-v3-DUO-30-6 |
Σένσορας Lidar |
2x Hesai PandarXT-32 |
Βάρος |
14 kg |
Διαστάσεις |
551 x 505 x 735,5 mm |
Προστασία ΙΡ |
IP 55 (CE) |
Ρυθμός σάρωσης |
Έως 2 560 000 σημεία/δευτ. |
Εύρος |
έως 130 m |
Ακρίβεια (accuracy) Point Cloud |
2 cm |
Ακρίβεια (precision) |
2 cm |
Αποθηκευτικός χώρος |
Αφαιρούμενος (έως 2 TB) |
Συνδεσιμότητα |
Ethernet, Wi-Fi |
Λογισμικό |
SmartProcessing Lidar, SmartSurvey |
Αποτύπωση ποταμιού με το Scanfly πάνω σε πολυκόπτερο στα 30 m ύψος και ταχύτητα 5 m/s.
Scanner: Velodyne VLP-16 Lite, double return, post-processing without RINEX data correction.
Αποτύπωση τούνελ αυτοκινητοδρόμου με το Scanfly πάνω σε όχημα με ταχύτητα 80 km/h.
Scanner: Velodyne VLP-16 Lite, double return, post-processing with RINEX data correction.
Αποτύπωση σιδηροδρομικής γραμμής με το Scanfly τοποθετημένο στο εμπρός τμήμα του τρένου, που κινείται με ταχύτητα 20-40km/h.
Scanner: Velodyne VLP-16 Lite, dual return without RINEX data correction.
Αποτύπωση δάσους δίπλα σε ποτάμι με το Scanfly πάνω σε πολυκόπτερο στα 30 m ύψος και ταχύτητα 5 m/s.
Scanner: Velodyne VLP-16 Lite, dual return, no RINEX correction.
Αποτύπωση φάρμας με το Scanfly πάνω σε πολυκόπτερο στα 30 m ύψος και ταχύτητα 3 m/s.
Scanner: Velodyne VLP-16 Lite, dual return, no RINEX correction.
Αποτύπωση κατολίσθησης με το Scanfly πάνω σε πολυκόπτερο στα 35 m ύψος και ταχύτητα 3 m/s.
Scanner: Velodyne VLP-16, dual return, with RINEX correction.
Αποτύπωση οδικού τούνελ με το Scanfly τοποθετημένο σε αυτοκίνητο, που κινείται με ταχύτητα 50km/h.
Scanner: Velodyne VLP-16 Lite, dual return without RINEX data correction.
Αποτύπωση αγροτεμαχίου με το Scanfly πάνω σε UAS σταθερών πτερύγων στα 65 m ύψος και ταχύτητα 14 m/s.
Scanner: Velodyne VLP-16 Lite, dual return, without RINEX correction.
Αποτύπωση υπογείου τούνελ μήκους 7 km με το Scanfly και την επιλογή του Back-Pack SLAM, σε λιγότερο από 4 ώρες και 1 ώρα επεξεργασία δεδομένων για την παραγωγή του αρχείου νέφους σημείων.