Premium Care

Premium CareΠαροχές:


Τηλεφωνική υποστήριξη 365 μέρες το χρόνο (Εργάσιμες ημέρες: 09:00 - 20:00 στο τηλέφωνο της εταιρείας και Σαββατοκύριακα & αργίες σε κινητά τηλέφωνα τεχνικών).


Πρόσβαση στην ηλεκτρονική βάση δεδομένων iSupport. (FAQ)


Πρόσβαση στην ιστοσελίδα υποστήριξης (ενημερώσεις, λογισμικά προϊόντα καθώς και αναβαθμίσεις για το κάθε ένα όργανο ξεχωριστά).


Ελαχιστοποίηση χρόνου παραμονής στο service.


Έκπτωση 20% στην εργασία και τα ανταλλακτικά σε περίπτωση επισκευής.


Έκπτωση 10% σε οποιαδήποτε αγορά παρελκομένων.


Μία (1) ετήσια προληπτική συντήρηση (service) των οργάνων.


Μία (1) ετήσια διακρίβωση του οργάνου.


Επέκταση εγγύησης διάρκειας ίσης με το παρόν συμβόλαιο.

 


Διάρκεια: Ένα (1) έτος με δυνατότητα ανανέωσης.